top of page

קרוס אובר כבל קרוס או קרוס כבל ?

עודכן: 24 במרץ 2021

סלחו לי על הביטוי אבל שיגעו את ראבי! מה ההבדל בין קרוס אובר כבל קרוס וקרוס כבל , וזה ולא הוספתי את המונח פינתי ? אז בשביל לא להשאיר אותכם במתח כולם אותו דבר רק אותה גברת בשינוי אדרת, המוצר היחיד שיש לו משמעות זה כבל קרוס פינתי , ובנוגע לזה נגיע עוד בהמשך .


מזה קרוס אובר כבל קרוס או קרוס כבל ?

כל המוצרים הללו בתנקזים במתקן כושר אחד פונקציונאלי אשר קיים בו פולי כפול משני הצדדים, לאלו שאינם יודעים מזה פולי, מדובר על מכלול של גלגלים עם כבל מטוסים (כבל ברזל מצופה ניילון) שעובר ביניהם עד לפלטות משקולות , כאשר מושכים בידיות שבקצה המשקולות עולות.

אז לעניינו ב קרוס אובר כבל קרוס או קרוס כבל קיים שניי מכלולים כאלו.


מה הם ההבדלים ביניהם ?

ישנם קרוס אוברים \ כבל קרוסים שהופולי הינו קבוע ואינו מאפשר את שינוי מקומו לאורך המתקן ובכך ישנו אופציה של פולי עליון בלבד או תחתון למשל, כאשר המתוחכמים שביניהם מאפשר לשנות את מיקומו בהמון גבהים ועל ידי כך להפוך את האימון בכבל קרוס ביעילות מקסימלית.


מזה קרוס אובר פינתי או כבל קרוס פינתי ?

קיימים בשוק קרוס אוברים בגדלים שונים כאשר הקרוסאוברים הגדולים מביניהם בגדלים של 3 מטר ומשמשים בעיקר מכוני כושר שחלל אימונים זה לא הדבר שחסר להם.

כאשר מדובר בקהל יעד פרטי אז מדובר בקרוס אוברים קטנים

בתוך עולם הכושר הביתי ישנם קרוס אוברים פינתיים שמנצלים מקסימום חלל בחדרים קטנים ונותנים את אותו איכות ויעילות כמו הקרוס אוברים הפרמיטיבים, כמו כן גם מכוני כושר מצאו לנכון למקם לא מעט קרוס אוברים פינתיים בכל מכוני הכושר המובחרים בעולם עקב הנצילות של המכשיר על פני שטח קטן ומקצועיותו כאחד.


מה חשוב לדעת על איכות קרוס אובר | כבל קרוס ?

קיימים מס הדגשים חשובים שצריך לשים לב אליהם לפני רכישת מתקן כושר ממשפחת ה קרוס אוברים שדיברנו עליהם .

  • עובי דופן השילדה של הקרוס אובר או כבל קרוס

  • חומר גלם הגלגלים האם הם עשויים פלסטיק |פייברגלס | אלומיניום כאשר האלומיניום ידוע לעמידות לאורך עשרות שנים ועם מינימום בלאי.

  • סוג הכבל מטוסים של הפולי של הקרוס אובר או הכבל קרוס.

  • סוג הצביעה האם מדובר על צביעה רגילה בתנור או צביעה POWDER COATING אשר מתבצעת על ידי צביעה עם אבקנים אלקטרוסטטים עם עמידות לאורך שנים.

  • כמות הברגים, ידוע שככל שישנם יותר ברגים כך יש יותר נקודות תורפה למכשיר שסוחב עליו עשרות קילוגרמים בכל אימון, ולכן מומלץ עם מינימום ברגים ומקסימום ריתוחים.

  • כמות הפונקציות הקיימות בקרוס אובר או בכבל קרוס, ככל שישנם יותר פונקציות ואביזרים נלווים למכשיר כך המכשיר יותר יעיל ויותר פקטיבי לאימוני בית ויכול להיות תחליף למכון כושר שלם ומקצועי.


ליצירת קשר טלפוני 0528707234 או באתר כאן

67 צפיות0 תגובות
bottom of page